Escape First 3 Full İndir-Dowland

Escape First 3 Full İndir-Dowland

Escape First 3 Full İndir
Escape First 3 Full İndir-Dowland
Escape First 3 Full İndir-Dowland

Oyun’a Hızlı Bakış
Oyun: Escape First 3
Çıkış Tarihi: 21 Mart 2020
Platform: Bilgisayar
İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 10
Lisans: Ücretsiz Oyunlar
Tür: Macera Oyunları
Dil: İngilizce
Sürüm: Full Sürüm
Geliştirici: OnSkull Games
Yayımcı: OnSkull Games
Crack Türü: Gömülü
Kurulum Türü: Otomatik
Dosya Türü: Exe
Dosya Boyutu: 3.83 GB
İndirme Seçenekleri: Bulut, Torrent
Genel Bakış

Escape First 3 İnceleme

Bulmacalarla dolu bir alanda bulunduğunuz yerden çıkmaya çalışacak, bulmacaları çözdükçe özgürlüğe bir adım daha yaklaşacaksınız. Oyunda 3 farklı hikayede hayatta kalma, özgürlüğe ulaşma mücadelesi bulunuyor. Macera dolu bir oyun olan Escape First 3 ile dilerseniz 6 kişiye kadar çoklu olarak oyunu oynayabileceksiniz.
Sistem Gereksinimleri

Escape First 3 Sistem Gereksinimleri

Gereksinim Seviyesi: Yüksek
İşletim Sistemi: Windows 7 / 8 / 10
İşletim Sistemi Mimarisi: 64-bit
İşlemci: Intel i3 / AMD FX serisi
Bellek: 4 GB+
Ekran Kartı: Nvidia 450 veya AMD
Disk Alanı: 13 GB +
Örnek Görüntüler
Escape First 3 saglamindir    Escape First 3 full indir    Escape First 3 torrent indir
 
Tanıtım Videosu
İndirme Seçenekleri
Bulut
Torrent
 
Rar Şifresi: https://saglamindir.net/escape-first-3-indir

Yorum Gönder

0Yorumlar
Yorum Gönder (0)